אסטלה מצטרפת לצוות שופטי בייק אוף

ראיון מתוק – אסטלה מצטרפת לצוות השופטים של בייק אוף

מאת: רוית חבשוש

עונה חדשה של ריאליטי הקונדטוריה "בייק אוף ישראל" עומדת להתחיל, והיא מביאה עמה שינויים מרעננים: מלבד החלפת צמד המנחות בקארין גדעון נעשו גם שינויים בצוות השופטים, שמרמזים על המגמה אליה מכוונת העונה החדשה.

אסטלה, מאסטר בינ"ל לשוקולד וקונדיטוריה מצטרפת לצוות השופטים של "בייק אוף ישראל", לצד מאיר אדוני וקארין גורן ומביאה עמה רקורד מרשים:

היא בוגרת בהצטיינות של מגמת הקונדיטוריה בבית הספר קורדון בלו בפריז, בעלת ניסיון מקצועי עשיר בארץ ובעולם (קונדיטורית במסעדת "קרן" ומלונות דן, ניהול קונדיטוריות רשת "ארקפה" ו"לחם ארז", הישראלית היחידה שמכהנת כ"שגרירת שוקולד" של חברת בארי- קאליבו, יצרנית השוקולד הגדולה בעולם), מככבת בשלוש עונות של תוכנית הטלוויזיה "כיתת אמן עם אסטלה" בערוץ 10 ובערוץ האוכל ומנהלת בית הספר לקונדיטוריה עילית, היחיד בישראל שזכה להכרה בינלאומית.

 

סקרנית להכיר את האישה מאחורי התארים המרשימים, ביקשתי לשוחח עמה כדי לשמוע יותר על הסיבות שהניעו אותה להצטרף לתוכנית ולהבין מה היא מתכננת להביא אליה.

  • "אז למה בעצם את צריכה את זה?" אני שואלת אותה "את נחשבת למאסטר בתחומך, עשית כבר הכול, את מצליחה ומוכשרת ובוודאי שלא סובלת מעודף זמן. מה בעצם גרם לך להצטרף לתוכנית?".

 

אני שומעת אותה מחייכת מצד השני של הקו "לא תאמיני, אבל זו תחושת שליחות. העונה הראשונה של  "בייק אוף ישראל " סקרנה אותי והרגשתי שיש לי הרבה מה לתרום בתחום הקונדיטוריה המקצועית. חשוב לי למקצע ולשפר את התחום בארץ עד כמה שניתן. השתלמתי בתחום הקונדיטוריה והשוקולד במקומות שונים באירופה: בצרפת, גרמניה ואנגליה, כולל  בית הספר לשוקולד של חברת ולרונה, יצרנית השוקולד המובילה בעולם, ואני מאמינה שאנחנו כישראלים לא נופלים מהם במאום. ישראל יכולה להיות מעצמה של קונדיטוריית עלית, בייחוד עם הכישרון, הגמישות המחשבתית והיצירתיות שהישראלים יודעים להביא עימם. אין שום סיבה שלא נעמוד בקריטריונים המצוינים של קונדיטוריות-האיכות באירופה ואף יותר מזה."

  • "אז במה העונה הקרובה תהיה שונה מזו הקודמת?" אני מקשה " ומה התרומה הייחודית שאת רוצה להביא לתוכנית?"

 

"אני רוצה להביא סטנדרטים של קונדיטוריה עלית מודרנית – חדשנית, אנינת טעם, יצירתית ומדויקת. לא במקרה, בעונה הנוכחית ההפקה תיצמד יותר לקונספט הבריטי. למשל: בשונה מהעונה הקודמת, בעונה החדשה המתמודדים יתחרו כיחידים. כל מתחרה יעשה הכל לבד ויעמוד בפני עצמו, מבלי להסתמך על בן זוגו או במקרה ההפוך לחפות על חסרונותיו של הפרטנר שלו. אתה מביא נטו את עצמך – לטוב ולרע."

צילומי העונה החדשה טרם החלו, והאודישנים עומדים להתחיל בקרוב. אני שואלת אותה האם יש לה טיפ לתת למועמדים העתידיים.

"תעשו את מה שאתם אוהבים, תביאו את עצמכם, את התשוקה האישית שלכם" היא עונה "כשאתם יוצרים משהו שבא מתוככם בלי לנסות לחקות או לרצות – אתם מביאים משהו אותנטי מלא תשוקה שיכול להיות ייחודי ומצליח. והכי חשוב – אל תשכחו לטעום את מה שאתם עושים!".

קורסים מומלצים

השאירו לנו פרטים ויועצי הלימודים שלנו יחזרו אליכם בהקדם

השתלמויות מקצועיות

מעוניינים לקבל פרטים נוספים ולהתארח לסיור באסטלה כיתת אומן?
השאירו לנו פרטים ויועצי הלימודים שלנו ישמחו לחזור אליכם עם כל מה שחשוב לדעת:

דילוג לתוכן