תקנון מארז אסטלה

תקנון רכישת מארז "קולקציית הגודיז של אסטלה"

 

  1. האתר והאפליקציה (ביחד: האתר) הינם מרכז הקניות המקוון של אסטלהעבור מוצרי החברה המוצעים למכירה, אשר בכפוף לתנאי השימוש, תוכל לערוך בו חיפוש, רכישה והזמנת משלוחים לאזורים בהם ניתן שירות משלוחים על ידי החברה, או לאסוף את הזמנתך באופן עצמאי ממיקום האיסוף הייעודי (להלן: השירותים).
  2. שירות הזמנה המקוון באתר מוגבל לאזורים מסוימים ברחבי הארץ (להלן: "אזורי החלוקה המוגדרים"). לכן, באמצעות בדיקה באתר, או בעת הליך ההרשמה, יש לוודא כי אזור המשלוח הרצוי נכלל תחת רשימת אזורי החלוקה המוגדרים. אין ביכולתנו בשלב הזה לספק את השירות מחוץ לאזורי החלוקה המוגדרים, ולכן לא תתקבל כל הזמנה אשר המען המפורט בה מצוי מחוץ לאזורים אלו. גם אם הזמנה כזו נקלטה במערכת, החברה לא תהיה מחויבת לספקה ואתה לא תחויב בגינה. תמיד תעמוד לזכותך האפשרות לאיסוף עצמי עד גמר המלאי
  3. השירותים ו/או צורת האתר עשויים להשתנות מעת לעת, ללא הודעה מוקדמת.
  4. עצם רכישת המוצר באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן. התקנון לפיכך הוא זה המהווה את החוזה המחייב בין הלקוח לבין החברה.
  5. בכדי לבצע רכישה תתבקש לספק מספר פרטים אודותיך בטופס רישום, לרבות טלפון, ת.ז, דוא"ל, כתובת ופרטי כרטיס אשראי. חלק מהנתונים שתתבקש למסור הינם פרטי חובה ויסומנו באופן מפורש כהיותם פרטי חובה. לא לבצע הזמנה ו/או משלוח מבלי למסור פרטים אלו.
  6.  לא תהיה לחברה כל אחריות לשימוש בלתי מורשה של כל צד (לרבות צד ג’) בנתונים שנמסרו לידך.   
  7. כל אדם העושה שימוש בפונקציות האתר, הן במישרין והן בעקיפין, לרבות מבקר, או מבצע שימוש אחר (להלן: משתמש ו/או לקוח ), מצהיר, מסכים ומתחייב לעמוד בכל התנאים כפי שהם מובאים באתר אסטלה.
  8. כל התמונות המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין המפרט והתמונות המוצגות לבין המוצרים המסופקים בפועל.
  9.  החברה רשאית לפרסם מבצעים ו/או הנחות וכל הטבות בבית הספר, כולם או חלקם, בתנאים שנקבעו על ידה ולפי שיקול דעתה הבלעדי. החברה תהיה רשאית להפסיק כל הטבה כאמור באופן מיידי וללא הודעה מוקדמת.
  10.  כל מחירי המוצרים כפי שמופיעים באתר נקובים בשקלים חדשים. המחירים כוללים מע"מ כשיעורו בחוק, ואינם כוללים דמי משלוח כמפורט להלן.
  11. הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד והעסקה תושלם ותתבצע אך ורק לאחר קבלת אישור ע"י חברת האשראי של הלקוח.
  12.  החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת המוצר בכל עת וכן לשלול את זכות הרכישה באתר ע"י הפסקת המכירות והכל על פי שיקול דעתה הבלעדי.
  13.  בשירות אונליין עלולות לקרות תקלות הגורמות לטעויות במחיר המוצג למוצר אשר אינו המחיר הנכון למוצר באותו המועד. ייתכנו טעויות חישוב במחשבון העגלה האינטרנטית, מדובר בתקלות נדירות שיכולות לקרות, כמו כן יובהר כי החברה בוחנת ומתקנת כל תקלה, ככל שקרתה בהצגת המוצרים, באופן מיידי. ככל והמחירים לא נקלטו בעגלה האינטרנטית ו/או הוצגו באופן שגוי החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את המחיר בשלב התשלום, וכן מאפשרת ללקוח להחזיר את המוצר ו/או לבטל את העסקה.
  14. החזרות מוצרים וביטול עסקה תהיינה בהתאם ובכפוף להוראות החוק, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א 1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע"א-2010 ,הוראות חוק המכר, התשכ"ח – 1968, והוראות חוק כרטיסי חיוב התשמ"ו – 1986 ו/או בכפוף למדיניות החברה כפי שיקבע מעת לעת.
  15. יובהר כי בהתאם להוראות החוק, לא ניתן להחזיר מוצרי מזון שנמכרו על ידי החברה לאחר היציאה עימם מסניפי החברה. לא ניתן לבטל עסקה בנוגע למוצרים שייצרו בהתאם להזמנה מיוחדת של הלקוח ולאחר ייצורם בפועל.
  16.  בהתאם לאמור לעיל, ניתן לבטל עסקה שבוצעה באתר החברה, בטרם איסוף המוצרים בפועל, בין אם על ידי הלקוח ובין אם באמצעות השליח.
  17. ניתן לבצע ביטול העסקה של הזמנה שבוצעה באתר החברה בטרם איסופה בפועל כאמור לעיל, באחת מהדרכים הבאות: בטלפון 051-522-5475 או בדואר אלקטרוני בכתובת natalie@estella.co.il או בדואר רשום לכתובת הכישור 4 תל אביב
  18. בפנייה לחברה בנוגע לביטול עסקה יש לציין את הפרטים הבאים: שם מלא, כתובת ומספר הזמנה ו/או קבלה.
  19. החברה רשאית לשנות ו/או לבטל הזמנה ובלבד שתמסור לך על כך הודעה לפני מועד האספקה. במקרה של ביטול לא תחויב בדמי ביטול, ובמקרה של שינוי תחויב בהתאם להזמנה ששונתה וסופקה בפועל.
  20. מוצר/ים שהוזמנו ובחרו באיסוף עצמי  יאספו על ידי המזמין מאסטלה כיתת אומן ברח הכישור 4 תל אביב בימים א-ה מ9:00 עד 17:00, וימי שישי בשעות 8:00-12:00 או על ידי מי מטעמו בהצגת אישור הזמנה בלבד.
  21.  על הלקוח לבדוק את תכולת ההזמנה מיד לאחר קבלתו ובטרם היציאה ממשרדי החברה ולהשוות אותו הן להזמנה והן לחשבונית.
  22. החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.
  23. כל הזמנת משלוח באתר באזורים המצוינים תחויב בתשלום דמי משלוח בסכום של 50 ₪. יובהר כי דמי המשלוח הינם תשלום נוסף על תשלום ההזמנה.
  24. ככל והלקוח יבחר באיסוף עצמי ממשרדי החברה המאפשרים פעולה זו לא יחויב בתשלום נוסף מעבר לתשלום בגין המוצרים שהוזמנו.
  25. הזמנת משלוח מותנית במילוי פרטי המשתמש בטופס ההרשמה באתר. המשתמש מתחייב למסור פרטים מלאים, נכונים ומדויקים הכוללים בין היתר: שם, מספר ת"ז, כתובת, מספר טלפון וכתובת דואר אלקטרוני.
  26. החברה תעניק משלוחים עד לכתובת המשתמש באזורי החלוקה המוגדרים בלבד. יובהר כי שירות המשלוחים מוגבל לאזורי חלוקה והחברה תהיה רשאית לערוך שינויים באזורי החלוקה מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ומבלי לתן על כך הודעה מראש.
  27. החברה משתמשת בחברת שליחויות חיצונית ועל כן אינה אחראית לכל איחורו/או אי הגעה באספקת המוצר בשל נסיבות שאינן מצויות בשליטתה ואשר יש בהן כדי לסכל את הגעתו של המשלוח במועדו ובהן מסירת פרטים כוזבים בידי המזמין, מסירת פרטים בלתי מדויקים בידי המזמין, סגירת כבישים וחסימת התנועה בידי גורם חיצוני, אסון טבע, מצב חירום לאומי, מזג אוויר סוער, שיבושים במערכות ניווט ולווין, תקנות וצווים של הרשויות המוסמכות שעל פיהן פועלת וכל סיבה אחרת שלא ידעה עליה ולא יכולה הייתה לדעת עליה. בכל הקשור לאמור, המשתמש פוטר את החברה ו/או מי מטעמה מכל אחריות מכל מן וסוג שהוא ולא תשמע כלפיה כל טענה ו/או דרישה ו/תביעה בעניין. מובהר בזאת, כי רשימה זו הינה חלקית ואיננה ממצה נסיבות כאמור.
  28.  יובהר, כי המשלוח הוא במסירה ידנית אך במידה ובמועד אספקת המוצרים, אתה או מורשה מטעמך לא תהיה במען אליו הוזמנו המוצרים, ולא אישרת בעת ביצוע ההזמנה כי אתה מאשר השארת ההזמנה ליד דלת ביתך או בכל מקום אחר הסמוך למענך, תוחזר ההזמנה למשרדי החברה ועליך לתאם עם שירות לקוחות את מועד האספקה בשנית. אי קביעת מועד הזמנה חדש על ידך, לא תפטור אותך מתשלום ההזמנה שבוצעה על ידך.
  29.  למען הסר ספק, החברה לא תהיה מחויבת במכירת מי מהמוצרים, וללקוח לא תהיה כל טענה  ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברה בעניין בגין כל סוג של נזק ישיר ו/או עקיף אשר נגרם לו ו/או לצד ג’ וזאת, בכפוף לכך שהחברה תשיב ללקוח כל סכום ששילם ככל ושילם, ו/או תבטל את החיוב ככל ובוצע, הכל בתוך 21 ימי עסקים כאמור.
  30. החברה מתחייבת כי בעת איסוף ההזמנה המוצר/ים יימסרו ללקוח לאחר שעברו בקרת איכות ועל כן היא אינה אחראית לכל נזק ו/או שינוי שייגרם למוצר החל מרגע איסופו ממשרדי החברה לאחר השלמת ההזמנה, וזאת בין היתר נזקים שיגמרו להזמנה בשל אי שמירה על טמפרטורה נכונה ו/או שרשרת קירור ראויה. כמו כן, החברה אינה אחראית לכל נזק ישיר ו/או עקיף שייגרם כתוצאה אחסון המוצרים שלא בהתאם להוראות היצרן.
  31. החברה עושה מאמצים לוודא שהמידע המוצג על גבי המארז ובאתר הינו המידע שלם ומדויק אולם עשויים להופיע בו אי דיוקים ו/או שגיאות בתום לב והחברה לא תישא באחריות כלשהי לעניין מידע זה.
    בכל שאלה או בירור לגבי המוצר, ניתן לפנות אל נציגי השירות של החברה באמצעות אפליקציית WHATSAPP בהודעות בלבד במספר: 051-522-5475 או בהודעה כתובה למייל natalie@estella.co.il.